20100920

當時太緊張

後來我遇到一個人,使我認為將來肯定會和他結婚,便和他上床了。

第一天晚上沒成功,我總結道﹕「此事不可能行得通。」他也感到納悶,奇怪地說﹕「沒理由啊,人家孩子都能生出來,我怎麼進不去呢?」我說﹕「你自己想想吧,我睡覺了。」

第二天還是不成功,我兩天沒睡好,而且要準備考試,就說﹕「乾脆算了吧。要不你去圖書館上網看看?」他不肯,堅持要把事情辦成。我不耐煩地說﹕「隨便你,反正我要睡覺了。」

半夜裏被一個硬物插入,我一下子就驚醒了,他高興地說﹕「可以了!」我心裏真害怕,忍不住哭起來,一邊哭一邊說﹕「我媽會打斷我的腿……」他抱著我,不著邊際地講故事給我聽,溫柔地寬慰了我半天,又信誓旦旦地說﹕「現在你是我老婆啦,要不天亮就去註冊?」我心想﹕這個人為什麼用反問句求婚啊?!

星期日談情﹕中國大陸的年輕人(五)﹕性之初體驗(上)
文 王雅雋
(明報)2010年9月19日

http://hk.news.yahoo.com/article/100918/4/kafe.html

這些文字﹐同睇蘋果日報的訓身性教慾差唔多﹐讀來覺得好匪夷所思﹐『半夜裏被一個硬物插入,我一下子就驚醒了,他高興地說﹕「可以了!」我心裏真害怕,忍不住哭起來,一邊哭一邊說﹕「我媽會打斷我的腿……」』﹐「一個硬物插入」﹐至少要除底褲吧﹐難不成條女裸睡? 依上文下理看﹐佢係未經人道﹐咁點會赤條條同條仔訓埋一齊呢。

咁條仔冇理由「從後進攻」架﹐咁條女都要擘開大脾架﹐都要郁架﹐唔係點被「插入」呢? 問題係﹐咁大個人﹐又唔係三歲小兒﹐嗌極唔醒流口水﹐條仔身水身汗﹐左搞右搞﹐條女要搞到「被一個硬物插入」,先至「一下子就驚醒」,唔通食左迷藥? 佢的自衛意識﹐又係咪真係低到天方夜譚的地步呢?

「我媽會打斷我的腿……」﹐更奇﹐咁搞左咁多次都唔成功﹐先前條女就好傷人的「不耐煩」﹐「隨便你,反正我要睡覺了」﹐成功左啦﹐又要冤天冤地嗌阿媽﹐話人細佬係「一個硬物」﹐咁不屑﹐咁你想被插入定唔想被插入呢?

重有呢﹐性愛唔係淨係講插唔插得入架﹐你估鎖匙開門咩﹐重有前奏呢﹐濕吻呢﹐(互相)口交呢﹐愛撫呢﹐傾偈呢﹐沖涼呢﹐戴套呢﹐呻吟呢﹐制服呢﹐拍片呢﹐save 落iphone畀人睇呢﹐通通唔做﹐樂趣何在呢? 「我要睡覺」﹐死尸一樣等待被「插入」﹐人地典解要插你呢? 呢的又係咪另一種(相對於大爺的)大娘心態呢?

日本AV對茂利的「教育功能」﹐太被低估了﹗

No comments: