20100909

淨係做木魚

網上看見這款海報:

是不是比隨街貼這款好些呢:


典解捨此取那﹐我只能猜想﹐除了肉地太好﹐過唔到電檢﹐前者有條女厲住你﹐好似有o的o野 (觀眾就係唔鍾意有o野﹗)﹐對班淫虫有侵略性﹐後者則冇﹐除了色調怪異﹐非常符合埋首看日本AV﹐只識吃殘廢餐的茂利的視覺想像 (也很配合宣傳口號「囡囡解扣」)。

老實說小弟很少網上溜達﹐也未試過援交﹐我好懷疑﹐班女搵客時﹐真會自稱「囡囡」嗎?這些「術語」﹐不是阿叔才會用的嗎? 一般我估是嫖客先會咁叫o的女吧﹐蘋果日報的召妓指南也很常見﹐介紹乜乜「馬交光豬邊爐」﹐「東門落閘偷跳場」之類時﹐才會叫她們「囡囡」吧。

援交反壟斷

戲名很重要﹐你又唔係無色無味到叫「油尖旺24小時」﹐而直用買春嫖客的角度﹐即係連拍戲的人都唔自覺要尊重班女的自主性 (援交的中心「思想」﹐不是反剝削反壟斷﹐我要主導賣淫﹐性愛換錢很平常﹐其實人人都在賣淫之類嗎?)﹐都要將佢地定型﹐唔打算挑戰觀眾的性異常﹐咁其實又拍來做乜呢?

囡囡的好處﹐係唔走精面(如《澀谷24小時》之類)﹐明刀明鎗唔扭唔擰﹐唔戴套唔驚愛滋﹐看了你就會覺得﹐那些新民主女神的「我淨係做金魚」﹐「做舞小姐吸取人生經驗」之類﹐真係偽善到極﹐無聊透頂;但反過來說﹐問題也在於班女咁無所謂地落場打波﹐重從中得到很多樂趣﹐就失去了援交未曾真箇的魅力﹐不過係流動上網應召式﹐同一般妓女都冇咩唔同。

做完唔收錢

比較有趣的﹐係有條有錢女為興趣援交﹐做完唔收錢﹐重畀番錢條仔添﹐其實日本AV有時都有類似鋪排﹐但囡囡係冇荒謬感﹐因為一路跟條女角度敘事﹐自然冇強弱逆轉的衝擊﹐件事重變了網上都市傳奇﹐out得黎重好兒戲添。

囡囡的問題﹐係對性愛對賣淫冇新觀點﹐只能用「變態嫖客」(鏡頭只見女體和各式變態「刑具」﹐見唔到嫖客個樣﹐拍法同日本AV一樣)、「愛滋疑雲」之類推動劇情發展。其實經歷過Edison淫照事件﹐無日無之的偷拍小學生天台觀音坐蓮﹐大學生互傳前度性愛高潮youtube新聞﹐那些九十後的新新人類們﹐還會因為被變態藍帽子偷拍性愛片放上網而又羞又惱﹐大發雷霆嗎?

最後﹐我建議鄭大班除了發明老人平安鐘﹐也要考慮搞搞囡囡平安鐘﹐班女唔曉保護自己﹐防狼噴霧都冇支﹐而變態警察真何其太多﹗

No comments: