20100520

特首D I Y


武評:
吳老師的服裝指導明顯出了問題﹐眼神呆滯﹐手臂肉鬆﹐
姿勢比較像摔角比賽舉Round X紙牌的三點式女郎﹐
情緒好抽離﹐扭曲像拉筋﹐有《援膠女郎》feel。


吳老師問糖糖﹐2017年一人一票選特首﹐同學應唔應投票云云﹐
糖糖冇急才﹐太笨實﹐假如我係化粧師﹐我建議佢大番條八婆:

「各位同學﹐各位未來的主人翁﹐
你地唔應咁消極﹐齋投票係唔夠既﹐盡公民責任係唔夠既﹐
假如到時香港人一人一票選特首﹐我會呼籲修改行政長官選舉條例﹐
將參選年齡降到18歲﹐唔駛提名人﹐填張表就選得﹐
到時唔理好醜﹐人人平等﹐
唔理你係靚女到張柏芝咁﹐定係港女到張寶華咁﹐
荒淫到阿嬌咁﹐定係堅貞到阿Sa咁﹐
大眼到Theresa咁﹐定係好戲到Stephy咁﹐
爛佬到黃毓民咁﹐定係噁心到蔡子強咁﹐
你地都要出黎做野﹐唔好諗住靠老婆賣牛肉麵﹐
唔好諗住靠抬棺材同擲蕉食糊﹐唔好諗住靠畀人鬧賴依芙﹐
你地要自立﹐孭起頭家﹐由高做起﹐人工逐年遞減﹐
一齊為一國兩制﹐港人治港出一分力﹐
我當你今年15歲﹐2017年係22歲﹐啱啱大學畢業﹐選到既話﹐可以搬入去禮賓府﹐
咁就唔駛再為買唔起樓擔心啦﹐招呼多三兩百個老友入去群交都冇問題﹐
開放埋冰頭花園個老虎籠畀你地住又點話﹐
吳老師今年45歲﹐2017年也不過52歲﹐至少重有3年先退休﹐夕陽無限好﹐
英國自民黨黨魁Nick Clegg﹐社民連主席陶君行都不過40出頭﹐重巴閉﹐
特區人要超英趕美﹐要超鹽田超璋木頭﹐就先要有個00後特首﹐選個10後既就更妙﹐
唔好以為我比各位多幾十年社會、商界同政界既經歷﹐
飲多你地幾萬CC紅酒﹐英文比你地流利﹐
就等於我比你地優越﹐我好謙遜受教﹐
到時請你地行出黎﹐同我一齊競選特首﹐
有三幾百個參選人﹐直情可以玩到2046﹐玩到地老天荒。
做人要有大志﹐唔好咁奴性﹐民主唔係跪番來的﹐民主係要爭取的﹐
國際歌有唱﹐『世上從來就沒有救世主』﹐你要救『全世界受苦的人』﹐請你地挺身而出﹐
唔該你掉左個『我要有權選特首』既牌﹐
我會叫特首辦特別助理陳岳鵬幫你做個『我要同你一齊選特首』既牌﹐
等佢除左影印之外多的野做﹐到時你再舉牌﹐好冇?
最後﹐我要引毛主席的發言:
『世界是你們的,也是我們的,但是歸根到底是你們的,
你們年輕人朝氣蓬勃,正在興旺時期,好像早晨八九點鐘的太陽,我將希望寄託在你們身上。』」

吳老師的馬腳﹐非常遺憾﹐就是那塊「我要有權選特首」的紙牌﹐完全缺乏當家作主的精神﹐
非常政治不正確﹐比一般奴才更可恨﹐是以為自己不是奴才的奴才中的奴才﹐
愛吃免費午餐﹐以為寫幾句爛標語﹐
就是「良心教師」,是教育界典範了﹐
你冇預備坐監、畀癲狗咬、畀人通櫃、畀藍帽子插眼同灌水﹐學咩人挑戰司長呢。
咁鍾意挑戰﹐挑下庇利羅士校長先丫﹐挑下教育局局長孫明揚先丫。
懂得think out of the box﹐冇受過通識教育﹐但受過港英殖民教育﹐而心智健全的人﹐
自能體會﹐這不過是特區劣質奴化教育下的產品﹐學生固劣﹐教師自難悻免。
難為有茂利﹐認為吳老師大受歡迎﹐是因為他說出了「人民的心聲」﹗
歡呼喝采中﹐假如這就是人民的「心聲」﹐我要替特區人心靈的劣曲與貧乏而擔心。

No comments: